Jäkligt lyckad PR

För ett par veckor sedan la VK (Västerbottenskuriren) ut ett erbjudande om Helgpaket på sin Facebooksida. 
Som ni ser i deras lockbild så har de dukat upp med ett härligt bullfika bredvid sin tidning och jag kunde ju inte låta bli att fråga om det ingick i paketet eftersom man typ fick det intrycket av bilden... ni kan se hur konversationen fortlöpte här:
 
 
Nu har de ju inte fått mig att köpa en helgprenumeration eftersom jag redan prenumererade, men de har definitivt laddat mig med en massa goodwill. Igår kväll när jag stod och plockade bort middagen så ringde det nämligen plötsligt på porttelefonen och när jag svarade så hörde jag en tjej säga typ "Hej det är från VK, jag är här för att leverera en påse bullar till dig"... asgarv från min sida. Strax kommer en pigg tjej till min ytterdörr med en rejäl bullpåse med VK som avsändare. 
 
Jäkligt lyckad PR enligt mig (skriver jag och klappar mig på min bullstinna mage).