Nytt arbetsrum

Den stora grejen detta läsår är att jag fått byta arbetsrum! Efter snart 16 år på Midgårdsskolan har jag alltså äntligen fått arbetsro. Det är så skönt!
 
Min plats från en annan vinkel.
 
Även Cicci (Mammamedia) och Erik har flyttat med till det mindre rummet där Bitte suttit sedan tidigare. Mediearbetslaget har nämligen krympt ännu mer detta år så vi är inte så många medielärare kvar och därför var det lämpligt flytta in hit. (Våra platser från vänster till höger: Min plats, Bittes plats, Ciccis plats längst in till höger och Eriks pyttelilla plats till höger närmast kameran. Han är väldigt lite på rummet så därför tyckte han det var ok med en liten plats).
 
En fin dörr med cirkelrunt fönster har vi också fått för att kunna jobba i tystnad när kollegor vill sitta och äta och prata vid fikabordet utanför. 
 
#1 - Paul

Anita

Ja men så trevligt, i "mitt gamla" arbetsrum. Det där med dörr kom jag aldrig på, men det är ju klart hur bra som helst. Så trevligt att veta att nån man jobbat med och tycker om har tagit plats därinne! Hoppas ni riktigt kan "rå om varann" där. Nångång skall jag komma upp och hälsa på och skall vi fan i mej dricka vin därinne! Kram Paul

Svar: Du det ska vi banne mig göra, dricka vin i arbetsrummet! Åh om du ändå kom och hälsade på snart! Kram!
Anita Blomkvist Johansson