Cecilia på the Met Gala

Min kära arbetskamrat Cecilia (mammamedia.blogg.se) har fyllt 60 och hon har bland annat firats med det här kortet:
 
Framsida ovan, insida nedan. Jag vill att ni särsklit lägger märke till de yngre Cecilia-look aliksen till höger som avundssjukt tittar ner i golvet för att hon fortfarande är the Queen. :)
 
Jag bröt mest troligt mot upphovsrättslagen när jag lånade originalbilden som kommer från Billy Porters entré vid årets Met Gala i New York där temat på klädseln var "Camp". Jag kan tyvärr inte hitta upphovrättspersonerna till fotografierna för de finns i hundratals versioner på nätet, men här är originalbilderna:
 
Vad kunde varit mer magnifikt?! 
Jag fick klippa och klistra lite för att få Cecilias höfter och bröstkorg lite femininare än Billy Porters, tyvärr var det dock svårt få till mer än typ A-kupa, å andra sidan har hon guldvingar och tusentals paljetter :-)