Det första inlägget

Välkommen till min nya blogg med mediepedagogiskt innehåll. Jag har tidigare bara bloggat från http://anitabjohansson.blogg.se med blandat innehåll av privat och professionellt innehåll men nu planerar jag att separera mina inlägg; anitabjohansson.blogg.se ska få bli privat och denna du befinner dig i, anitamedia.blogg.se, ska ha ett professionellt innehåll (fast utifrån mina egna personliga referenser då som medielärare).
 
 
Här planerar jag att sammanställa lista med länkar till portfoliobloggarna som mina elever producerar i Medieproduktion samt rapportera från lite smått och gott som händer och sker i klassrummet från olika kurser jag har. Eftersom jag är estet-mediepraktiker är det för närvarande kurser i Digitalt skapande, Medieproduktion, Grafisk kommunikation, Grafisk illustration samt Estetisk kommunikation.
 
Tack för besöket och välkommen att följa bloggen via bloglovin (klicka bara på ikonen högst upp till vänster i menyn på sidan)!